Blog om undulaterne
Hjemme fra udstilling og status
Fuglene er kommet godt hjem fra udstilling. Jeg fik en fin lille seddel med bedømmelsen, men det er lidt en flad fornemmelse uden den mundtlige feedback, og der var ingen overraskelser.
Klar til udstilling?
Lige en kort opdatering.
I går kørte jeg og min yngste datter tre par til LDF-udstilling. Det er ret anderledes end at udstille i duk, så meget nyt for mig.
Den søde ventetid
Jeg har fået styr på den koboltblå laban, og det har givet pote med 3 æg, hvor i hvert fald de to første er befrugtede. Det må blive fantastiske unger med al den besvær med at lukke æggerøveren ind
Æggesnaps
Normalt ville de første unger være klar til at komme fra forældrene på denne tid af året. Sådan er det ikke nu – tværtimod.
Der er ingen unger i redekasserne, derimod er der en masse ubefru